Ferhat Turgut: De stem achter Twaka's klantenservice

mrt 12, 2024

Team Twaka is de afgelopen maanden behoorlijk gegroeid. Niet alleen door de overname van softwarebedrijf U-Byte, maar ook met de komst van Ferhat Turgut als onze nieuwe helpdeskmedewerker. Ferhat is woonachtig in Enschede en heeft al enige ervaring binnen de softwarewereld door zijn achtergrond in ICT-beheer. De kans is groot dat je hem eens aan de lijn krijgt, dus laten we je graag kennismaken met de persoon achter de telefoon.

 

Hoe ben je bij Twaka terecht gekomen?

Ik ben via het wervingsbureau YER bij Twaka terechtgekomen. Na wat onderzoek raakte ik geïnteresseerd en dacht ik: “Dit is het”. Om het bedrijf wat beter te leren kennen en mijn gevoel te bevestigen, ben ik het gesprek aangegaan en heb ik een dag meegelopen. Dit scheelde enorm want mijn goede gevoel werd direct bevestigd. Het team is gezellig en de werkzaamheden zijn gevarieerd. Daarnaast werd ik erg enthousiast over de mogelijkheden die Twaka biedt voor mijn verdere carrièreontwikkeling.

Hoe zou jij jezelf omschrijven?

Als persoon en collega beschrijf ik mezelf als proactief, sociaal en toegewijd aan het bieden van hulp. Ik ben snel in het begrijpen van nieuwe concepten, communicatief en flexibel. Mijn doel is om constructief bij te dragen aan projecten en een ondersteunende rol te spelen binnen het team.

Hoe ziet jouw rol binnen Twaka eruit?

Als helpdeskmedewerker bij Twaka ben ik het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over de software. Ik bied daarmee technische ondersteuning op afstand en kijk soms mee met de klant. Ook registreer ik klantcontact om veelvoorkomende problemen te herkennen, waarna ik met de softwareontwikkelaars samenwerk om oplossingen uit te werken.

Ik vind het directe klantcontact erg leuk en boeiend; iedere klant is anders en vraagt dus om een andere aanpak. Omdat klanten verschillende modules gebruiken, variëren de vraagstukken zelf dus ook. Het oplossen van deze vragen en het succesvol helpen van klanten geeft veel voldoening. Bovendien vind ik het leiden en uitvoeren van projecten binnen Twaka leuk. Zo werk ik aan mijn organisatorische vaardigheden en heb ik meteen een uitdagende werkdag.

Hoe verwacht je als helpdeskmedewerker bij te kunnen dragen aan de service van Twaka?

Allereerst wil ik de klanten waar ik contact mee heb natuurlijk zo goed mogelijk ondersteunen. Toch zou het mooi zijn als klanten niet meer voor elk detail hoeven te bellen. Daar wil ik graag aan bijdragen door proactief oplossingen te ontwikkelen en klanten van zelfhulp te voorzien. Dit kan bijvoorbeeld door ‘veel gestelde vragen’ op de website te beantwoorden. Bovendien streef ik ernaar feedback van klanten te verzamelen, zodat ik dit met de softwareontwikkelaars kan delen. Zij kunnen vervolgens aan de slag met het ontwikkelen en verbeteren van modules op basis van klantwensen.

‘Allereerst wil ik de klanten waar ik contact mee heb natuurlijk zo goed mogelijk ondersteunen. Toch zou het mooi zijn als klanten niet meer voor elk detail hoeven te bellen.’

 

Waar zie je jezelf over 5 jaar?

Over vijf jaar zie ik mezelf als een professional met uitgebreide vaardigheden en een breed netwerk. Mijn ambitie is om actief bij te dragen aan projecten, voortdurend te blijven leren en mijn impact binnen de organisatie te vergroten. Twaka heeft namelijk enorm veel potentie om te groeien en ik wil graag meegroeien. De toekomst hangt af van wat je vandaag voorbereidt, daarom wil ik me nu zo goed mogelijk voorbereiden.

Ferhat Twaka (1)
Ferhat Twaka (4)

Ook werken bij Twaka? Neem contact op!

Contact Foto Jarno

Jarno Beltman

Stuur ons een bericht
Deel deze post